ismail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben vergi hakkında söylediklerine birşey demedim ödenmesi gerekiyor elbette ama kimse ödemez kimsedende alamazlar. Sadece senin ödemediğini ortaya çıkardım.

konu kilitlenebilir.
bravo valla süper cıkardın.

herkese iyi geceler.