TuKeNeCeGiZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vergi levhası olmayan tezgahım mı var? Sigortasız eleman mı çalıştırıyorum? Maliye hiç bir şekilde gelip de benim hesabıma giren çıkan paranın hesabını soramaz. Maliye önce gitsin Vergi levhası olmayan esnafları ve o esnafların sigortasız çalıştırdığı garibanları tespit edip o esnaflara işlem yapsın da söz ben her ay vergi ödeyeceğim.
Evet, vergi levhası olmayan tezgaha sahipsin şu anda..

bence bunları tartışmak çok saçma dostum, maliyeye asla öyle birşey diyemezsen her halükarda banka hesabına blokeyi koyar paranı alır.

para kazanmadım da diyemezsin, banka dökümünü alır sana gösterir..