Konu
Koş Koş İçeri Kaçıran Pişman Olur. Otoblog V1
21-09-2010, 22:42:34
#15
KarinGoo
DizayNet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sen mi yazdın ?
yok dostum ben yazmadım.
aydns7 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
win7 de yönetici olarak çalıştır derseniz çalışır. saygılar.
teşekkürler.
The_Joker adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
teşekkürler dostum
Sen sağol dostum.
metinaktas adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
tesekkurler guzel paylasim..
Sende sağol dostum.