DizayNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen mi yazdın ?
yok dostum ben yazmadım.

aydns7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
win7 de yönetici olarak çalıştır derseniz çalışır. saygılar.
teşekkürler.

The_Joker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkürler dostum
Sen sağol dostum.

metinaktas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tesekkurler guzel paylasim..
Sende sağol dostum.