Zararlı sitelere girmeyenler nod32 nin süper olduğunu söylerler. Normal kullanıcılar da genelde bu kanı var. Hangi biri 2bin farklı virüs türünü bilgisayarına yükleyip taratmıştır?

Kaspersky karşıtı olanlarda çok kastığı için tavsiye etmezler. Anlık dosya taraması yapan bir program kasmayacak da kim kasacak? Hem sizi koruyacak hem de anlık taramayacak? Çok mantıklı değil.

Kis 2011 kullanıcıları bilir en güzel özelliği aldığınız dosyaları veya programları sanal güvenli modda çalıştırıp deneyebilirsiniz. O moddan çıkınca bütün kurulanlar silinir gider. En iyi test yolu. Buradan biraz bilgi de alabilirsiniz.