Sitelerime giren .js kodlarını Norton sağolsun farkedemedim ve sitem Google da cezalı duruma düştü. Bu yüzden nortonu silip nod32 yükledim ama konudaki mesajları okuyunca kaldırmaya karar verdim Avast ve avg arasında kaldım..