@scherck dediklerine aynen katılmakla birlikte, performansı ve kullanabilirliği açısından Nod32 hepsinden güzel.
@tolgasen;
Siz bütün marez sitelere, bütün solucanlı siteleri geziyorsanız nod32 napsın o bile dayanamıyor ki size???

Pisliği Esed iğrenç diyerek antivirüs programına atmak çok yanlış.
Hiç işim olmaz vvarez ile solucanlı siteler ile. Bu zamana kadar mp3 ler hariç herşeyin lisanslısını kullanmaya dikkat etmişimdir. Sonuç