kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOooooooooooooooooooooooooooo

Sende benim gibisin demek

Kaspersky 2010 lisanslı + zemana lisanslı fayda etmiyordu, iframe yiyordum. Ubuntuya geçtim 3-4 ay oldu. Soruların olursa pm at
Sorularım çok msnde yakalayamıyorum
schreck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
google amca bile antivirüs sorgusunda ilk sırada nod32 iyi gösteriyor bende yıllardır nod32 kullanıyorum bence çok kalitedir bir savunucu.
Bu mantıkla anti virüs kullanırsanız bilmiyorum yani