OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOooooooooooooooooooooooooooo
Sende benim gibisin demek
Kaspersky 2010 lisanslı + zemana lisanslı fayda etmiyordu, iframe yiyordum. Ubuntuya geçtim 3-4 ay oldu. Soru

ların olursa pm at
Sorularım çok msnde yakalayamıyorum
google amca bile antivirüs sorgusunda ilk sırada nod32 iyi gösteriyor bende yıllardır nod32 kullanıyorum bence çok kalitedir bir savunucu.
Bu mantıkla anti virüs kullanırsanız bilmiyorum yani