JerusaLem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam fesh etmişsiniz anlaşmayı bayram sonu dediniz bayram sonu ne siteyi pm attınız nede bir bilgi?
site ismini pm atmıştım
neyse hakkımızda hayırlısı.nete giremediğim için cevap vermek bugüne kısmetmiş,iyi çalışmalar diliyorum.