55 ekran tüplü televizyonum var. Arkadaş'da fazladan playstation vardı ben aldım. Üç tane kablo ucu var sarı kırmızı beyaz olmalı galiba. Bunların giriş yerleri benim televizyonumda yok. Acaba ne yapmalıyım. 3 veya 4 ay sonra lcd alıcam paramı biriktirip fakat ne yapmalıyım sizce. Dönüştürücü bulamaz mıyım acaba ?