moss218 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bildiğin wordpress i kuracağım.


Kardeşim bi an bir şeyden dolayı sevincin olurda iyilik yapmak istemez misin?


ASP-Access Çalışan Wordpress kurulumunu bilmiyorsa ?
Forumda Ücretli Kuranlar Çok Mu Uğraşıyorlar (Üstüne Alınacak Alınsın.)

İnsanlara iyi birşey de yapılmıyor lütfen konu kilit.
kilit.