Bildiğin wordpress i kuracağım.
Kardeşim bi an bir şeyden dolayı sevincin olurda iyilik yapmak istemez misin?
ASP-Access Çalışan Wordpress kurulumunu bilmiyorsa ?
Forumda Ücretli Kuranlar Çok Mu Uğraşıyorlar (Üstüne Alınacak Alınsın.)
İnsanlara iyi birşey de yapılmıyor lütfen konu kilit.