Wp kurmak derken anlamadım ne wordpressi kuracaksınız?
Baştan wordpress mi yazacaksınız ilk gelen kişiye?
Bildiğin wordpress i kuracağım.
Öylesin içimden geldi iyiymiş
Kardeşim bi an bir şeyden dolayı sevincin olurda iyilik yapmak istemez misin?
wp kurmak bu kadar mı zor

yoksa kurdurmak isteyen arkadaşlar üşeniyo mu
ASP-Access Çalışan Wordpress kurulumunu bilmiyorsa ?
Forumda Ücretli Kuranlar Çok Mu Uğraşıyorlar (Üstüne Alınacak Alınsın.)
İnsanlara iyi birşey de yapılmıyor lütfen konu kilit.