teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Senle sevgili, sen öpmicek misin o kızı, sonra bişi oldu ayrıldınız diyelim, kirlenmiş mi olacak o kız ?

Madem o kadar düşüncelisiniz, siz de hiç dokunmayın ya da ayrılın..

Öpüştüğünü falan derken...Bana göre ya onu öyle kabul edeceksiniz ya da ayrılacaksınız. Kızı bu yüzden üzmeye ya da ezmeye hakkın yok.

Bu durumda, keyfin bilir şekerim, diyoruz biz genellikle...

Hepimizin sevgilisi oluyor ve öpüyoruz da. Herkes malesef ilk sevgilisiyle evlenmiyor. Bunu inkar edebilir misiniz

Geçmişini baştan bilip ona göre yol almak lazım. Baştan sindiremiyorsan hep aklına gelir hem.

Arkadaşa katılıyorum.