schreck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
google amca bile antivirüs sorgusunda ilk sırada nod32 iyi gösteriyor bende yıllardır nod32 kullanıyorum bence çok kalitedir bir savunucu.
@scherck dediklerine aynen katılmakla birlikte, performansı ve kullanabilirliği açısından Nod32 hepsinden güzel.

@tolgasen;
Siz bütün marez sitelere, bütün solucanlı siteleri geziyorsanız nod32 napsın o bile dayanamıyor ki size??? Pisliği Esed iğrenç diyerek antivirüs programına atmak çok yanlış.