kurthan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar Türkiye lokasyonlu için www.sayfa.net ile görüsmenizi öneririm.
engin abide kartla ödeme yok hocam yaklaşık 5 yıldır zaten msn'mde