berdos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
her ne olursa olsun kafasına göre - rep atmakta yasak ozaman
Arkadaşım 1 : Hatalı olduğunda basarım - yi bir Allah kulu moderatörde ses çıkarmaz niyemi: H-A-T-A-L-I-S-I-N

Moderatöre bildiriyorum

Aldın demi cevabını?

Bir daha rep to rep yap veya rep istede görelim burası wa-rez forumlara benzemez ahkam kesebileceğin