Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
böyle boş konu görmedim.herkesin geçmişi vardır ve olacaktır. kız sana doğruyu da söylemiş.önceden sevdiği birisi ile öpüşmek kadar normal birşey var mı? yalan söyleseydi daha mı mutlu olacaktın? bu tarz takıntılarından kurtulmazsan kimle çıkarsan çık sonuç hep aynı olur senin hayatında.