maviyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış anlama kardeşim ama kız arkadaşının eski erkek arkadaşıyla öpüşmesi seni rahatsız ediyor, günde binlerce üyenin okuduğu bir forumda bunu tartışmak rahatsız etmiyor, bu işte bir terslik yok mu?
Ayrıca öyle bir başlık atmışsın ki geçmişinde yüz kızartacak bir şey varmış gibi. Kızın yaptığı değil şuan senin burada yaptığın ayıp.

Bütün Yorumları Tek Tek Okudum. Konuyu Açan Kişiye Verilecek En Güzel Cevap Bu Olsa Gerek ..!