RebeLMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar bu dostumuz konuyu buraya kadar açtığına göre demekki böyle şeyleri kafaya takan biri (benim gibi)

aslında böyle karakterde olmayan bi insan asla anlayamaz sadece akıl verir. aslında huyumuz kötü ama napalım.
Ya ben de takıyordum aslında eskiden. Kıskanıyordum falan ki çok kıskançmışım anladım zaman ilerleyince.

Sonradan ayrılık sayım arttıkça anladım ki, insan bazen büyük konuştuğu kelimeleri yutmak zorunda kalıyormuş.

Şimdi sadece benden sonraki kısma takılıyorum. Öncesini düşünmüyorum