Foruma konu açan birinin sitesindeki sorunlara bakarken Joomla siteyi windows host açıp taşımışlar. Bir çok sorun vardı bu nedenle ama müdahale edecek bir durum olmadığı için kendilerine ulaşmasını söyledim. Sen de aynı durumda olabilirsin muhtemelen.

Sitelere baktım herhangi bir sorun göremedim.