A3raham adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diet sitesinden bahsediyoruz hocam. Alıp da kullanmamak için "zengin" olmak lazım

Diet siteleri iyi kazandırır. Alınmış. İş yapmamış, terkedilmiş.

Öngörü, tecrubeyle sabittir yazdığım. Kullanmak istemekte sonuna kadar özgürsün domaini.

Ama "vakit kaybıdır". Al temiz domain. Girme riske. Günahıyla sevabıyla "ne yaptığını" bil domaine.

Yok zaten bende kullanmayacaktım, sadece satmak için almıştım
Desene boşuna aldım.
Teşekkürler verdigin bilgiler için, belki konuyu açarım r10 da satılık diye