Konu
Okullar açıldı r10 un nüfusu azaldı (:
20-09-2010, 15:29:32
#50
Bekq
Üyeliği durduruldu
Cycl0ne adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bende son sınıfım staj var bu sene az birşey yaşam sevincim vardı o da gitti..
Allah kolaylık versin renktaş. Bizdede öss zımbırtısı var.