Konu
Okullar açıldı r10 un nüfusu azaldı (:
20-09-2010, 15:05:05
#47
RDY
kralburda adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Napacak bana acaba merakla bekliyorum şimdi
nolacak adamım. hakem penaltı verdi. bekliyoruz