SpyCracker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet bu düşünülebilir ULUSLARARASI İLİŞKİLER ama sıkıcı olmasından korkuyor
Daha zevkli bir bölüm varsa ben bilmiyorum. Bi insan 2-3 dil bilse yurtdışında çalışsa ya da yurtdışı kökenli işler yapsa bana göre daha zevkli bir iş olamaz. Benimde hayalim bu yöndeydi ama kafamdaki kurt Reklamcılık seç dedi. Gazi'deyim bu sene... Umarım herşey herkesin gönlünce olur.