aslında bence alertpay daha iyi ama r10 da alertpay dönüşüm yapamazsın başka forumlarda yapabilirsin...
direk dönüşüm dediğini gibi zor oluyor ama alertpaydan goldmoney e oradanda direk banka hesabına yatırılabılıyor ama tabi kesintiler bu sefer cok oluyor