WebProgramming adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum kutusuyla al tavsiye ederim ve seçimin güzel Windows 7 Ultimate ..

Hocam birde x86 mı x64mü arıyorsun onu belirtirsen daha iyi olur
64 hocam