SystemCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben mi yanlış anladım tam bilemiyorum ama hddsiz çalışmanı öneririm derken ne kastettiniz ?
Uyku sersemliği hocam yani hddyi çıkartıp çalıştırın demek istedim.
O şekilde sorun yoksa servise zaten gönderilirken ibare edilir hdd'den kaynaklandığı, 2. kez yapılmazsa değiştirme hakkının olduğunu biliyorum.