Öncelikle hayırlı olsun..Klavyeniz dert görmesin..
Güzel bir çalışma olmuş..Diğer arkadaşlara örnek bir çalışma olmuş..
Bende şimdilik 2 sitemi yolladım..
Tebrikler..