@cilginyurekli;
1) Söylediğiniz olay yedeklemenin mantığına aykırı. Gerek cPanel, gerekse DirectAdmin dünya üzerinde en çok kullanılan kontrol panelleridir. Ve bu panellerin hiçbiri 1+1+x şeklinde yedek almaz. Aysima'nın da belirttiği gibi günlük olarak yedek alır, bu yedeği de bir önceki günkü yedeği silip (daha doğrusu üzerine yazarak) alır. Buna ne Aysima, ne de bir başkası müdahale edebilir, alınan yedek sayısını arttırabilir. Yine Aysima'nın da dediği gibi eğer her gün ayrı bir yedek alınsaydı harddiskiniz 2-3 güne kalmadan dolardı. O sebeple bu isteğinizin gerçekleştirilebilmesinin mümkün olmadığını anlamanız ve kabul etmeniz gerekiyor.
2) "Her gün nasıl yedek alayım, 20 CB (doğrusu: GB) yedeğim vardı" demişsiniz. Sizin yedeklemeniz gereken 20 GB ise Aysima'nın yedeklemesi gereken (böyle bir gereklilik var mı, bu ayrı bir tartışma konusu) 500 veya daha üzeri GB. Onlar nasıl yedeklesin? Nereye yedeklesin? Bir günde 500+ GB yedekleme yapabilmek, bunu da aktif çalışan sistemleri etkilemeden yapabilmek ne kadar mümkün? Bunu yaparken harcanan trafiğin bedelini biliyor musunuz? Bu boyutta bir yedekleme yapabilmek için kullanılabilecek bir sunucunun aylık masrafını biliyor musunuz? Aldığınız VPS hizmeti için ödediğiniz bedel ile, hem VPS hizmetinin, hem de yedekleme hizmetinin masrafı çıkmaz ki...
3) Hosting firmalarının VPS ve dedicated sunucularda yedekleme yükümlülükleri bulunmuyor. Hosting sunucularında da bulunmuyor aslında. Bir önceki maddede yazdıklarım, bu madde için de geçerli. Sizin için büyük gelen bir kaç GB'ın onlarca katının yedeklenme yükümlülüğünü hosting firmalarına bırakmak yanlış. O sebeple firmalar bu yükümlülüğü kabul etmiyor ve müşteriye bırakıyorlar.
4) "Müşteri memnuniyeti" sözü ağızlara sakız olmuş, her zaman kullanılıyor. Müşteri, hizmeti alırken her türlü pazarlığı yapmasını biliyor, kâr marjını dibe çekmeyi biliyor. Ondan sonra en ufak bir problemde "müşteri memnuniyeti" diyor. Müşteriyi memnun etmek için internet hizmetleri veren firmalar şaklabanlık yapmalı, ancak o zaman müşteriyi memnun edebilirler (mevcut hizmet/fiyat şartları altında)
Not: Aysima firmasının sahipleri ile tanışırım, muhabbet etmişliğimiz de vardır. Fakat kendileriyle bazı konularda fikir ayrılığına sahip olduğumuz için en az 1-1.5 senedir de görüşmemişizdir. O sebeple bu yazdıklarımın "yandaş/candaş" durumunda değerlendirilmemesi gerektiğini özellikle belirtmek istiyorum.
bence yanlı yorum yaptığınız kesin benim şahsi fikrim bu bu yüzden yorumunuza cevap vermiyecem tek taraflı yorum yapmısınız.
Bide benim yerine koyun öyle yazın bide