NepenTheS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben anlamıyorum burası paylaşım forumu paylaşmasın mı kimse ?Arkadaş bizim milleti anlamıyorum.Foruma adsenseli sitemizin linkini bile koyamıyoruz.Geçersiz tık, falan filan ne kadar gereksiz olaylar.Ya yabancı forumlarda adamlar neleri tartışıyor, neleri paylaşıyor.Biz hep olduğumuz yerdeyiz böyle yaparak paylaşımı yavaşlatırsınız.
İşte bizim millet bir şeyi aferdersin b**kunu çıkarıyor. Yabancı forumlarda zatende bu tarz konular olmaz başkasının adına adense açmak vs...

F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
anlamadığım bu şekilde kullananlar neden banlanmıyor 100k ***** sitede msn popup şeklinde adsense var hiç birşey olmuyor fakat 10k video sitesinde kızlar dövüşüyor diye adsenseden banlıyorlar hile yapanlar dahamı makbule geçiyor bunu anlamadım
hile yapanlar makbule geçmiyor bu tarz insanlara yardım edeceğiz diye hakkıyla kazanan kişilerin ekmeği ile oynuyoruz.