Hocam ben anlamıyorum burası paylaşım forumu paylaşmasın mı kimse ?Arkadaş bizim milleti anlamıyorum.Foruma adsenseli sitemizin linkini bile koyamıyoruz.Geçersiz tık, falan filan ne kadar gereksiz olaylar.Ya yabancı forumlarda adamlar neleri tartışıyor, neleri paylaşıyor.Biz hep olduğumuz yerdeyiz böyle yaparak paylaşımı yavaşlatırsınız.