ismail, Benimde 10'un üzerinde hesabım var. Bende mi hile yapıyorum? Bunu böyle düşünmek yanlış olur. Belki sizin hesap açtıklarınız sahte tıklama vs.. ile karşınıza çıktıgı için bir nevi haklı tarafınız var, lakin olaya diger boyutuyla baktıgınızda hesap talebinde bulunan arkadaşların %90'ı bu işi hiç bilmeyen yeni katılmak isteyenler... Bırakalım herkes kazancına baksın..
Hilemi yapıyorum derken evet adense kurallarına göre tek bir hesapda kullanacaksınız. Zaten adamlar tüm sitelerinizde kullanabilirsiniz diyorlar kodları. Ama sizi suçlamıyorum belki riske atmamak için bölmüş olabilirsiniz. Bu işe yeni başlayan veya hiç bilmeyen arkadaşlara yardımcı olmanızı illaki sevinirim ama işin boyutu o değil hiç bilmeyen birisinin bir websitesi açmayı biliyorsa adenseye başvuracağınıda düşünuyorum. Zaten etrafımızda adense hesabı arayanlar veya açtırmak isteyenler daha önceden banlanan adenseden haksız kazanç sağlamak isteyenler.
hocama katılıyorum hesap verdiklerimizin çoğu kullanmasını dahi bilmeyen kişiler.O yuzden yardımcı olmak daha iyi düşünüyorum.
websitesi olan birisinin adenseye başvuramayacağını düşünmuyorum.
Gerçekten adsenseye ihtiyacı olan, hakkıyla kazanmak isteyen kişi yok mu hiç?
Adenseye ihtiyaç olan kişiler zaten başvuru yapıp sonucu bekliyebilir olumsuz birşeylerle karşılarşırsa zaten o eksiği düzeltmeye çalışır.