ben adenseyi kendime rüya gibi görüyorum diyebilirim zaten kazanacagım okul sitesinden 5 10 lira adamlar 20 liraya açarız diyorlar
benim arkadaş demişti artık dogru yanlıs bilmem , bot ile tek tek ip deyiştirerek 7/24 açık pcden tık yapıyorum diyordu benle bir 0dan baslayan eleman

kendine vps aldı hemde onun biz ise adkurdan 10 lira yapcaz diye bekliyoruz 1 ayda 9.48 kuruş oldu son 1 haftadır tık almıyorum arkadaşlara da tıklayın dıyorum tıklıyorlar artmıyor gene 0 hep sıfır