Bu tür paylaşımlara ben de karşıyım. Adsense hesap alma yöntemleri varken bu yöntemleri uygulamak yerine birileri bedava dağıtınca pineklenmek daha iyi sanırım. Herşeyin beleşine kaçar Türk insanı.
Kimse hakkıyla kazananlara laf etmiyor. Lakin durum öyle değiştiki bedava adsense hesabı açıyor daha sonra msn veriyor ve msn den satmaya çalışıyorlar. Eee yurdum insanı nerden vursa kar

.
Yeni başlayanlara bu tür yardımlar yerine nasıl hesap açılacağı ve nasıl gelir kazanılacağı konusunda bilgiler verilse daha iyi olur. Adsense dağıtılan konulara bakarsanız yorum manyağı olmuş durumda. Bu kadarmı adsensesiz insan var? Bence hepsinin adsense hesabı var ama 2. 3. 4. hesap alıyorlar. Tamam 3/5 hesabınız olması beni ilgilendirmiyor ama gerçekten adsense hesabı olmayar kişilerde var. Yani bu tür paylaşımlar bence iyi değil. Bunun yerine dediğim gibi nasıl hesap alınır vb yöntemleri paylaşsanızda herkes kendi hesabını alsa daha iyi olmazmı?
Forumlarda birçok konu var nasıl adsense hesap alacakları konusunda bilgi veren halen bu bilgileri okuyup hesap alamayan insanlar oldugundan dolayı.. Ara sıra bu şekilde jestler önemlidir.
Ayrıca şuanda 2 konu var adsense hesap dagıtımı ile ilgili birisi acemi_66 digeri bizim konumuz kesinlikle kimseyi MSN ekletmiyoruz. Herhangi bir ücret talep etmiyoruz. Edenlerede karşıyız ki kaldıki diger arkadaşta acemi_66 kullanıcı isimli arkadaş oda yapmıyor. Genel bir ifade kullanmanız yanlış olmuş.