O yardımı keselimi, bu yardımı keselim, bu kötüye gider, şu kötüye gider. arkadaşlar oldu kımse konu acmasın ozaman.

Burası bir paylaşım forum'udur. Burda kötü birşey paylaşılmıyor.
Gereksiz konu oldugunu düşünüyorum.

6-8 Ay veya daha uzun süre adsense alamayıp burdaki konular üzerinden bilgi edinip nice alan arkadaşlar var.

Bu olayın kötüye kullanılmasını konu acılmasın diyerek engelleyemezsiniz.
İnsanın içinde kötülük varsa Zaten yapar.ve banlanır..