by_karahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçekten adsenseye ihtiyacı olan, hakkıyla kazanmak isteyen kişi yok mu hiç?
ismail gibi suistimal edildigini bizlerde gördüğümüz zaman zaten olay bitmiştir. Kurunun yanında yaşı yakmaya gerek yok şuan için.