Sfenksmmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam paylaşım için teşekkürler adamlar "-" rep vermek için bahane arıyorlar aynı sorunları bende yaşadım malesef.. Emeğe saygı +++
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim, artık herkes kendi çıkarını düşünüyor bu işlerden çok üzücü bir durum.