Konu kilitlenebilir.

Adense hesabı olmayanlara forumdaki bazı arkadaşlar hesap açıyorlar veya açması için yardımcı olunuyor. Bu tarz başlıklara son versek diyorum artık. Çünkü bende bir kaç kişiye adense hesabı açtım ve adense hesabı verdiklerim genelde geçersiz tık vs gibi hilelere baş vurarak kasıyor. Bazı konularda kişiler belirtiyor işte benim 5 hesabım var bazısı 10 hesabı daha fazla var diyende var bunlar adense kullanıcılarına ve adword kullanacılara zarar veriyor ister istemezde temiz dürüst kazanan adense hesablarıda bunların kurbanı oluyor. R10 da başkasının adına adense açmak yasaklansa.