Merhaba,
r10.net büyük bir aile. Bu meslek sahiplerini veya bu tarz domainleri değerlendirmeyi seven kişileri barındırıyor olabilir. Aslında amacım bu domaini elden çıkarmak değildi satın aldığım zaman. Fakat gerçekten değerlendirilmesi gereken bir domain olduğuna inanıyorum. Sonuçta bir meslek dalı. Eğer bu domaini değerlendirip aktif olarak kullanmak isterdim diyen kişiler varsa, fiyat konusundaki düşüncelerini yazabilirler.
Konuyu satış bölümüne açıp açmama konusunda kararsız kaldım, şu an sadece fikir edinmek istediğim için bu bölüme açmaya karar verdim. Yanlışım varsa moderatör arkadaşların ilgilenmesini rica ederim.