Konu
Bu yerleşimde bir sorun var mı?
18-09-2010, 17:31:07
#1
samet_M
Arkadaşlar imzadaki sitede header'in hemen altındaki reklamların yerleşimi bir sorun oluşturur mu? Bu konuda beni bilgilendirirseniz sevinirim.