Konu
Tuvaletteyiz..
18-09-2010, 16:22:19
#1
Metehan
" Açıkcası büyüğü tutmak kolay oluyorda , küçüğü tutmak hiç kolay değil. "
http://www.facebook.com/video/video....9277365&ref=mf