Doc.Deniz artık fazla olmaya başladı (Her ne kadar bebeim olarak nitelendirdiğim birisi de olsa).
Artık ne uyarı, ne darbe durdurur bu herifi. En son rahatsız edişimin acısını çıkarmak amacıyla -rep dahil vermiş bana.
Banla şu adamı
Hagiwhat
nokta.
_____________
Doc.Deniz'den... 17-09-2010 19:13:26 haha çok komiksiniz katıldık size gülmekten ...
Ben ciddiyim yaa