Doc.Deniz artık fazla olmaya başladı (Her ne kadar bebeim olarak nitelendirdiğim birisi de olsa).

Artık ne uyarı, ne darbe durdurur bu herifi. En son rahatsız edişimin acısını çıkarmak amacıyla -rep dahil vermiş bana.

Banla şu adamı Hagiwhat

nokta.

_____________

Doc.Deniz'den... 17-09-2010 19:13:26 haha çok komiksiniz katıldık size gülmekten ...

Ben ciddiyim yaa