benimde bir domainimle ilgili google dan geçen yıl mayıs ayında bi yazı gelmişti
webmaster@ diye.
mailde içeriğimle ilgili sorun olduğunu 1 aylık google indexlerimin kaldırılması cezası verildiğini şeediyodu pek kaale almadım
3 gün sonra indexler güm tammen kaldırıldı sitem.
bende içerikleri silip yeniden değerleme isteği gönderdim 3 gün sonra ban açıldı 1 ayı beklemediler..
webmaster@ adresine yüzlerce spam geliyo hergün ama olsun değer .....