calvinklein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
okumadım yazısını

teklif falan vermiyorum artık

hahhahahah içimden geldi -rep bu gülüşüne


okusaydın o zaman sen okumadın diye adamın domainlerini acıklamak zorundamısın adam zaten istese kendısı domainleri yazar oraya hem adamın işini baltalıyorsun hemde artislik yapıyorsun içimden geldi - rep diyorsun.. yazık sana yazık başka lafım yok.

dmr hocam k bakma konu dısına cıktı konusmalarımız hayırlı satıslar hocam saygılar..