okumadım yazısını
teklif falan vermiyorum artık
hahhahahah içimden geldi -rep bu gülüşüne
okusaydın o zaman sen okumadın diye adamın domainlerini acıklamak zorundamısın adam zaten istese kendısı domainleri yazar oraya hem adamın işini baltalıyorsun hemde artislik yapıyorsun içimden geldi - rep diyorsun.. yazık sana yazık başka lafım yok.
dmr hocam k bakma konu dısına cıktı konusmalarımız hayırlı satıslar hocam saygılar..