Ben 6 yaşımdan beri bilgisayar ile ilgileniyorum ve bu zamana kadarda çok ciddi işler yaptım ve projelerde yer aldım şu anda yaşım 18. 2,5yıldır kendime ait bir firmam var ve onu işletiyorum yani kıssadan hisse yapacak olursak. Ticaret ve bilgide yaş hiçbirşey tecrübe herşeydir. Sizi anlıyorum fakat olaya daha ılımlı bakmak lazım yani birde şöyle düşünün bu arkadaş cidden çalışacaksa ve cidden bilgiye ihtiyacı varsa neden yardımcı olmayalım? Diğer bir düşüncede belki bu arkadaş o firmada çalışmayacak yada öyle bir proje yapmayacak. Olsun yinede birşeyler öğrenmesi kötü olmaz, öğrensin, bilgiden zarar gelmez
Hayır tabii ki öğrenmekten zarar gelmez,burayı tartışma yerine çevirmek de değil asla amacım ancak ben bir kişiye iş vermeden önce işi bilip bilmediğine bakarım. O nedenle garip geldi bana sadece.