Geçmiş olsun! Olur Böyle Şeyler
Teşekkür ederiz ilginize.Sizinle çalışmaktan memnunuz, en azından kendi adıma ben öyleyim
Geçmiş Olsun Yasin Bey...
Umarım bundan sonra bir sorun yaşanmaz hocam. Teşekkürler, saygılar.
Yorumlarınız için teşekkür ederim. Kimsenin başına gelmemesi dileğiyle...