* alexayla hiç ama hiç işiniz olmasın düşmesinin asla size faydası yok
* aynı şekilde pagerank ında bir anlamı yok
Aslında kimine göre google'da yükselmek için faydalı kimine göre değil yani tartışılacak bir konu ama bence faydası vardır diye düşünüyorum faydası yoksa niye varki ?
şöyle cevap verebilirim,
halı yıkama yı geçtim güvenlik kamerası kelimesine gelelim, ikinci sıradaki kamera dunyası sitesinin ne alexası var nede pr ı ama 2. sırada,
her var olan şeyin bir faydası olacak diye bir şey yok
evet page rankın etkisi vardı ama artık yok olsaydı zaten google çokdan yenilerdi page rankı ,ki şu saatten sonra yeenilesede sıralamada bir eetkisi yok
alexaya gelince şu anakadar elde olan gözle gözükenlerle örnek veriyorum en az 10 farklı kelimede seo çalışması yaptım ve hiç bir sitemin alexasını düşürmek gibi bir çabam olmadığı halde 1. sayfadalar,
alexanın faydası google sıralamasına değil, kndi belirlediği bir ülke sıralaması amma velakin ne kadar kaale alınabilir düşünmek lazım, evet sitenizi satarken etki ediyor ama bence google da ki sıralaması daha çok tercih edilmeli site satın alınırken diye düşünüyorum.