Euro38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Karşılıklı Bi Güven Yok Sonuçta , Ne O İlk Gönderir Nede Siz.

2niz Aynı Anda Gönderirseniz Kutunun İçinde Telefon Olduğu Ne Mağlum Olacak ?

O İş Yaş Bence. Sen Bilirsin Yinede. Yerinde Olsam Denemem.
Evet usta katılıyorum sana