Gördüğüm kadarıyla size ciddi bilgiler lazım ve sikripci hariç düzgün bir bilgi veren olmamış. Ben daha önce bir banka için çalıştım, sana yapman gerekenlerden bazılarını yazayım. Eğer hala ben yapacam kararlıyım dersen profilimden msn ekle detaylı yazayım.
Öncelikle bankacılık demek hız demektir, yani sistemin olabildiğince hızlı değil en hızlı olması gerekiyor. Çünkü para önemlidir ve hızlı işlenmesi gerekir. Arkadaşların dediği gibi C#, C++, Delphi bilmene gerek yok, o eskidendi artık tüm bankalar online işlem kullanıyor ve bu bir Dünya standardı oldu. Para işi yani bankadaki para işleme havale eft vs. için çok gelişmiş bir sistem yazman gerekiyor, EFT'yi merkez bankasından aldığın api bilgileri ile yapacaksın. Havale içinde kendine özel bir sistem yazman gerekiyor. Güvenliği ise arkadaşların belirttiği gibi öyle zor birşey değil, herneyse başlangıç olarak bunları bilmen yeterli bu konu ile ilgili 10sayfa yazılı bilgi öğrenmen gerekiyor. Konu ile ilgili ciddi düşünüyorsan yukarıda da belirttiğim gibi msn adresimi ekle elimden geldiğince yardımcı olayım...
Kolay gelsin, umarım işine yaramıştır...