Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ama şimdi bunun apachesi var mysql'ı felan var.sonuçta bunlar cpaneldede var vs vs dede var.

bu arada vpsyi yeni sipariş ettim burs dc den.direkt kloxoyu kurdum.

bence önemli olan tüm işlemleri ile birlikte harcadığı sistem önemli.şimdi mesela apache bi ton ram yiyor mysql keza öyle.
haklısın fakat sistem boştayken ne kadar ram kullanıyor bunu görmek için kapat demiştim kontrol panelini. aradaki fark panelin ne kadar ram harcadığını göstercek.