"Çok iyi bir sitemin olduğunu düşünüyorum" demişsin ya, bunu istatistiksel olarak söyledin galiba.. Çünkü sitene girdiğimde -afedersin ama- kötü bir tasarımla karşılaştım.. Oyunseverlerin karşısına daha bir tasarımla çıkmalısın dostum.. Adamlar siteye girdiğinde en az yeni çıkmış bir oyunu görmüş gibi etkilenmeli bence.. (olayı senin sektör bazlı anlattım yanlış anlama) Google ile gelen ziyaretçilerin sayısı kadar bu ziyaretçilerin bundan sonra oyunla ilgili bir ihtiyaçları olduğunda direk senin siteni düşünmeleri de önemli..